04 augusti 2013

Älskade barn











Vi tillbringade en vecka vid havet på semestern. Man får lite tid att stanna upp och reflektera över livet.
Det blev en del fotograferande eftersom ljuset var bra. När man tittar på bilderna tänker jag att jag vill stanna tiden nu. Min flicka är 5,5 och är så fantastisk. Hon är ljuvlig och det är så fint att umgås med henne. Min lilla pojke är 3 år snart och han säger helt underbara saker till mig när han vaknar med sin blonda kalufs på morgonen. Det gäller att njuta av dem nu. Det verkar vara sant det som alla säger att tiden går fort! 

Jag ska bli ännu bättre på att fotografera dem och inte bara låta vardagens bestyr gå före. Ska skjuta diskhögarna och tvätthögarna åt sidan i höst och gå ut på snigeljakt och hoppa i vattenpölar. Det får bli mitt löfte inför höstterminen!

Älskade älskade lilla S!



Inga kommentarer: