27 april 2009

Trappräcke & spegeldörrar




Min trapp & mina älskade spegeldörrar




När vi skulle välja dörrar ville jag ha riktiga dörrar med en gammal genuin känsla Det blev klassiska spegeldörrar. Jag har inte ångrat mig en sekund -jag är så nöjd med dem.
När vi skulle välja trappa kändes det inte bra med pluggar i trappan. Vi valde en klassisk trappa utan stålstänger och pluggar som ligger utanpå. Jag ville såå gärna ha en helt vit trappa men till slut blev det en slags kompromiss en målad ektrappa där lite av eken syns igenom. Ganska slit tålig och där inte varje hårstrå syns. Jag är såå nöjd med trappleverantören de var både lyhörda, snabba och proffsiga. Bakom det runda fönstret finns vårt lilla rum där vi ska ha pärmar och datorer-ett arbetsrum alltså.
Det blev fint med det runda lilla fönstret ut mot trapphuset.

2 kommentarer:

Stjärnor & Champagne sa...

Vad härligt erat hus ser ut att bli...

Kram Anne

Johanna sa...

Många mysiga inägg! det måste vara härligt att bo i ett alldeles nytt hus. Själv har jag ett gammalt.